Renovace klasických vozů Porsche

Renovace klasických vozů Porsche je činnost v které se nám daří dosahovat řady dobrých výsledků. Specializujeme se především na klasické vozy Porsche 911 všech typů. Jsme schopni většinu operací provádět díky našemu širokému zázemí ve vlastní režii, čímž máme pod kontrolou vysokou kvalitu prací. Provádíme tedy kompletní renovace přesně dle přání zákazníka od oprav karoserií, přes lakování a opravy motorů až po kompletní kompletaci celého vozu. Naši dodavatelé jsou nám zároveň schopni dodat veškeré potřebné díly k zdárné opravě vozu. Ať již tedy máte zájem o kompletní renovaci, drobnou opravu či servis Vašeho klasického vozu Porsche neváhejte se na nás spolehnout.

V případě že tento legendární vůz nevlastníte a toužíte ho získat, čtěte zde. Jsme schopni Vám splnit každé přání ohledně vozů Porsche.


Pod tímto textem naleznete ukázky naší práce. Fotografie jsou seřazeny dle postupu renovace. Po jejich rozkliknutí se zobrazí v plné velikosti. Fotografie dalších námi renovovaných vozů naleznete v Galerii.

Po převzetí od zákazníka se vůz v případě nutnosti kopmpletně odstrojí. Leckdy je karoserie vozu natolik poškozena, že po odstranění zkorodovaných plechů zbyde pouze torzo karoserie, jak vidíte na této fotografii. V případě vozů Porsche 911 je ovšem rentabilní i renovace takto poškozených kusů. Naše firma je schopna vše uvézt do původního stavu. Karoserie vozu je po odstrojení umístěna na transportní rám, který umožní manipulaci a naklápění karoserie na bok, tím se můžeme dostat ke všem koutům karoserie.

Nejprve je nutné odstranit z vozu veškerou korozi, nečistoty a zbytky nátěrů. Karoserie se v první fázi otryskává a poté přichází na řadu čištění pomocí drátěných a brusných kotoučů. Využívají se i chemické odstraňovače rzi. V případě nutnosti nepoškození podkladového materiálu se používá horkovzdušná pistole či chemický odstraňovač nátěrů. Hliníkové díly se čistí ručně, nebo je tryskáme balotinou.
 
 Po očištění karoserie vyplují na povrch další poškození, která byly skryta pod nánosy nečistot či pod nátěrem. Je třeba mít na paměti, že většina vozů byla již v minulosti více či méně opravována a pod lakem se mohou nacházet amatérsky svařené spoje a podobně.
 
Nyní již přichází na řadu vlastní karosářské práce. Karoserie je třeba odborně vyvařit a vše uvést do původního stavu. Mnoho plechových dílů je třeba nahradit. Díky zkušeným karosářům a potřebným přípravkům jsme schopni vyrobit některé karosářské díly doslova z tabule plechu, jak vidíte na fotografii při opravě vozu Porsche 911. Jiné díly nahrazujeme novými, které nám zajišťují naši dodavatelé.
 
Je důležité již během karosářských prací antikorozně ošetřovat dutiny karoserie, jako zde při opravě prahu.
 
 
Problémem není ani takovýto zásah do karoserie. Samozřejmě disponujeme i rovnací stolicí, což nám umožňuje opravit i karoserie po nehodách. K dispozici máme originál výkresy s přesnými rozměry a kontrolními body karoserie.
 
 Takto vypadá již opravená přední část karoserie Porsche 911 Carrera RS 2,7 

 
Při napasovávání blatníků, nárazníků a jiných dílů je nutné pečlivě spasovávat tyto díly například se světly, aby na automobilu byly všechny spáry pravidelné a všechny díly lícovaly. Jako u této Porsche 911 Carrera RS 2,7
 
 
Zde již vidíte kompletě zrestaurovanou karoserii Porsche 911 Targa. U tohoto vozu bylo nutné vyměnit blatníky za nové.
 
U vozů které nebylo nutné pískovat, přistupujeme na šetrnější odstraňování nátěru speciálními kotouči do úhlové brusky.

 
Na vozech s dodatečným neoriginálním rozšířením blatníků je vždy nutno kontrolovat, zda byla v minulosti úprava provedena  dostatečně kvalitně.

 
Po očištění a renovaci karoserie je vůz nalakován antikorozní barvou. Porsche 911 S

Nyní jsou na řadě naši přípraváři, kteří při použití kvalitních materiálů připravují vozidlo na lak. Tato práce je velmi náročná a závisí na ní konečný vzhled automobilu. Je také nutné dodržet technologické postupy při práci tak, aby v budoucnu nedocházelo ke korozi či ke zvedání základového materiálu.
 
Porsche 911 příprava na lak.

Porsche Carrera 2,7 RS nástřik podvozku. Používáme materiál při jehož použití je nástřik vzhledově stejný jako u původního nástřiku.
 
Porsche 911 2,4 T připravené v našem lakovacím 
boxu.

Porsche 911 Carrera RS po laku. 

Vlastníme také míchačku na barvy a tak můžeme namíchat jakýkoliv odstín ať již z originálního spektra barev, nebo na přání zákazníka.


Porsche 911 Carrera 2,7 RS po laku.

Během karosářských a lakýrnických prací souběžně probíhá renovace motoru, převodovky a dalších mechanických částí vozidla. K těmto opravám používáme kvalitní náhradní díly. K dispozici máme rozsáhlou servisní dokumentaci podle níž jsme schopni nastavit a opravit prakticky všechny součásti.
Motor Porsche 911 2,4 T po vyjmutí z vozidla.

Hlavy a válce Porsche 911 připravené k repasi.

Klikové hřídele Porsche 911

Ojnice Porsche 911

Při opravách motorů dbáme nejen na mechanickou funkci motoru ale také na vzhled, stejně jako u ostatních součástí. Galvanicky upravené povrchy, komaxit a lakování nejsou problém. Hliníkové díly upravujeme pomocí tryskání balotinou.

Motor Porsche 911 po repasi.

Posledním krokem k dokončenému vozu je závěrečná kompletace. Jednotlivé repasované součásti jsou opět nastrojeny na karoserii. Vše se zkontroluje, nastaví a nyní již nic nebrání užívat si skvělých jízdních vlastností těchto legendárních automobilů.


Jedna z mechanických dílen.


Naše Porsche 911 2,4 T na Autosalonu Brno.

Neprovádíme samozřejmě jenom renovace, ale i běžnou údžbu a servis klasických vozů Porsche.



 Fotografie dalších námi renovovaných vozů naleznete v Galerii.




Podřízené stránky (1): Koupě Porsche 911
Comments